контакты :: карта сайта
Обращение Украинской ассоциации администраторов пенсионных фондов относительно принятия законопроекта №6677


Украинская ассоциация администраторов пенсионных фондов (УААПФ) обратилась к председателю Верховной Рады, к главам и сопредседатем депутатских фракций с просьбой содействовать НЕМЕДЛЕННОМУ внесению в повестку дня Верховной Рады Украины законопроекта №6677 и вынесению его на голосование в сессионный зал, а также способствовать принятию законопроекта №6677 с целью решения сверхважной проблемы обеспечения достойными пенсиями работающих сейчас граждан Украины и грядущих поколений, путем введения накопительной системы общеобязательного государственного пенсионного страхования в предусмотренные пенсионной реформой сроки.

Полный текст обращения:

Українська асоціація адміністраторів пенсійних фондів (УААПФ), як представник суб’єктів системи накопичувального пенсійного забезпечення в Україні та експертної спільноти, висловлює Вам свою щиру повагу і звертаються з проханням невідкладного включення до порядку денного найближчого засідання Верховної ради України проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування», зареєстрований за № 6677.

Верховна Рада України 3 жовтня 2017 року прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148-VIII), спрямований на модернізацію солідарної пенсійної системи та реалізацію заходів щодо збалансування поточних пенсійних надходжень і видатків. Відповідно до п.9 Перехідних положень цього закону з 01 січня 2019 року мають розпочатися внески до накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, а Кабінету Міністрів України доручено до 01 липня 2018 року забезпечити створення для цього всіх необхідних інституційних компонентів та розроблення нормативно-правової бази. Таке рішення було прийнято як наслідок публічного консенсусу між депутатами Парламенту і Урядом.

Головним виконавцем заходів із запровадження накопичувальної системи пенсійного забезпечення визначено Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку (далі – НКЦПФР). Однак на сьогодні НКЦПФР не представила тексту документу для реалізації підготовчих заходів для впровадження накопичувальної системи пенсійного забезпечення. Це вже призвело до зриву термінів виконання окремих урядових завдань, а подальше затягування ставить під загрозу публічний консенсус між депутатами Парламенту і Урядом щодо продовження пенсійної реформи та запровадження другого рівня пенсійної системи.

З метою реалізації положень Закону №2148-VIII щодо впровадження накопичувальної системи пенсійного страхування у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» № 6677, авторами якого виступили 59 народних депутатів України (далі – Законопроект №6677). Альтернативних проектів, у тому числі урядових, наразі не існує. Законопроект №6677 вже пройшов всебічне обговорення та дослідження на рівні уповноважених органів державної виконавчої і законодавчої влади, отримав схвалення експертного середовища – вітчизняного і міжнародного (близько десяти експертних висновків), отримав рекомендацію про прийняття в першому читанні від Комітету з питань фінансової політики та банківської діяльності та був запропонований для прийняття у першому читанні Комітетом з питань соціальної політики та пенсійного забезпечення.

На сьогодні в Україні сформовано правові, економічні, організаційні, законодавчі умови та засади функціонування третього рівня системи пенсійного забезпечення – добровільного створення накопичення власної пенсії. Чотирнадцятирічний досвід роботи недержавних пенсійних фондів (НПФ) в Україні дозволив відпрацювати процеси створення та функціонування основних інституційних компонентів системи, довів надійність механізмів захисту пенсійних активів, випробувавши їх на практиці, в тому числі протягом фінансової кризи 2008 року та військово-політичної кризи 2014-2015 років.

Законопроект №6677 враховує головні висновки з досвіду діяльності недержавних пенсійних фондів та відповідає концептуальним основам впровадження другого рівня системи пенсійного забезпечення, які закріплені в Законах України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та «Про недержавне пенсійне забезпечення».

Прийняття Законопроекту №6677 дозволить вчасно, у передбачені пенсійною реформою строки, запровадити накопичувальну систему загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з мінімальними витратами бюджетних кошті на запровадження цієї системи.
З метою своєчасного виконання вимог Закону №2148-VIII та впровадження повноцінної пенсійної реформи в Україні просимо Вас
  • сприяти НЕГАЙНОМУ внесенню до порядку денного Верховної Ради України законопроекту №6677 та винесенню його на голосування до сесійної зали,
  • сприяти прийняттю законопроекту №6677 з метою вирішення надважливої проблеми забезпечення гідними пенсіями працюючих наразі громадян України та прийдешніх поколінь, шляхом запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування у передбачені пенсійною реформою строки.

Наше мнение профессионалам Наши советы начинающим

Все поля формы должны быть заполнены.


Мы гарантируем получение только полезной информации и никакого спама.






Индивидуальный пенсионный счет - персонифицированный счет участника пенсионного фонда, который ведется в системе персонифицированного учета с целью учета накопленных в пользу...

Весь словарь


  © Компания по управлению активами "Всесвит". Все права защищены.

Украина, г. Киев, ул. Белорусская, 23, литера "А"
Тел.: (044) 207-02-99, факс: (044) 207-02-99

Компания и ее деятельность | Консультации и справки

  Написать нам сообщение | Полезные ссылки